Drömmar

Hej My Lovely!
Jag fortsätter att gå igenom och rensa mina inspirationsmappar på datorn,  just nu är jag inne i en av min och Ingelas alla mappar. Det har ju blivit en hel del fotande under våra produktioner av Romantiska Hem och Inspiration i Vitt samt Lev Vackert. Och vet ni vad? Det har alltid varit lika kul att bygga upp, att fota och att besöka inspirerade miljöer!
Faktum är att det varit så roligt att vi nu efter 1000000000000000000000 timmar grubblande äntligen kommit fram till att på heltid inspirera  och tipsa andra så gott vi kan! Åh såååå ssskoj!!!
Så ja, nu lägger jag min nya examination som socionom åt hyllan för att prova lyckan i en av mina största drömmar!!! Jag hoppas därför att ni kommer att ha överseende med att min blogg ett bra tag fram över kommer att handla om min nya utmaning inom inredningsgebitet. 
Faktum är att mitt liv nu kommer att ta en så pass stor vändning att all min lediga tid oavkortat kommer att gå till min käre son och make, så därför kommer jag inte att kunna svara på era kommentarer, om det inte är så att ni undrar över något exakt. För även om jag vill så är tyvärr inte ett dygn mer än 24 timmar, taskigt värre, och tro mig jag har provat att hinna med att göra allt det man vill och det blir tyvärr aldrig värt det.  Med det vill jag säga: satsa på dina drömmar, ALLTID men se till att du inte bränner ut dig! (ja jag vet, det är mycket lättare sagt än gjort). 
 Vill också berätta att eftersom jag och Ingela ( www.inspirationivitt.blogspot.com ) nu tar nya steg ut i inredningsvärlden så har vi valt att trycka vår sista kollektion av boken Lev Vackert, tiden räcker ju som sagt inte till allt det man vill, så jag vill väl egentligen bara säga att det nu är sista chansen för butiker och kunder att köpa in Lev Vackert. 
Vill också passa på och visa hur vår bok Lev Vackert kommer att se ut i Tyskland, japp annan underbar bild som framsida och annan titel (det visste vi ej om men det blev ju bra eller hur!)
Titeln nu är Ljust och magiskt, ja även om jag nu gillar Lev Vackert lite mer så är det väl en fin titel eller hur!! Och visst blev framsidan också fin! Den består nu av ett foto taget av Sophia Breiler för butiken Hem & Hav http://www.hemohav.se/
KKKRRRRRAAAAMMMM en förhoppningsfull Petra



0 comments :

Post a Comment