stressigt inlägg...

 Hej Hopp!
I går kväll tjugo i tio gick två trötta bloggare av tåget efter ett underbart besök på formex. 
Jösses, det är ju faktiskt helt otroligt att man kan bli så trött av att gå runt och bli inspirerade.
Ni kan ju ana att jag fick lite lätt panik i morse när jag vaknade kl 12.00 behövde den sömnen, milt uttryckt!) för att konstatera att ooppsss jag måste ju städa hela huset, handla och förbereda min lilla bjudning jag har klockan fem! 
 Så efter att ha konstaterat att det kommer bli stressigt så var det väl lika bra att klämma in ett litet inlägg också! 
 Ville ju visa er den underbara vårbukett som levererades hem till mig från kära Ingela (inspirationivitt.blogspot.com), hon ville gratulera mig till att jag nu är färdig på Universitetet.
Ja, nu är jag alltså en socionom! 
Nä, bäst att städa klart och fortsätta med allt jag ska hinna med.
Ha en fortsatt underbar helg!
 LÖÖÖVVV YU! Kram Petra





0 comments :

Post a Comment