Längtar till våren

 Hej!
Nu är opponeringen avklarad och det gick jätte bra! JJIPPPPIIIIII!
Mindre jippi är att min lille prins här hemma fått magsjukan och mer eller mindre spyr över allt, stackaren!! Hoppas nu att vi andra klarar oss, jag och Ingela ska ju upp till FORMEX på fredag.
Våra böcker kommer finnas i underbara Eva-Karins monter för Dommo by Gawor C10:59
titta gärna in deras sida de har såååååå mycket fint: http://www.dommobygawor.se/
 Satt och gick igenom de fotomappar som innehåller bilder som jag och Ingela fotograferat inför våra böcker och fick då en oerhörd längtan till våren. För min del kan det nämligen räcka med vinter och snö nu. Så jag drömmer mig bort och in i denna fotosession som jag och Ingela gjorde i hennes trädgård.
 Titta Ingela har snyggat till en gammal mangel och låtit den bli en krukhållare åt olika örter, fiffigt va!
 Här ser ni planterings hörnan i sin helhet
 En liten donna som vakar över skörden
Vanliga lerkrukor som målats och stämplats
Rått och romantiskt
 Jasså du känner igen bilderna. Japp de fotades till vår första bok:
KKRRRAAAMMMMM





0 comments :

Post a Comment