Fantastiskt hem!

Jösses TACK!! Ni är ju värsta Lchf experterna där ute! 
Skönt att få en förklaring till huvudvärken och den otroligt märkliga tröttheten.
Vilken tur jag har för jag har ju som vanligt massor av frågor men nu till något annat:
Fabrikens tisdagstema är djur i inredningen och tyvärr det finns inget här som jag kan koppla.
Så det får bli ett underbart reportage från Sköna Hem i stället.
 Otroligt vackert hus va!! Det skulle jag verkligen inte säga nej till. 
Det är som ni kan se ett nybyggt hus i 1800 tals still, det är arkitekten Alf Olsson som hjälpt paret 
Maj-Louise och Magnus Kruse att skapa denna dröm
 PÅ foton och styling så har vi ju inga mindre än två av våra favvo bloggare:
Mari Eriksson http://angelattable.blogspot.com/ Johanna Flykt http://johanna-vintage.blogspot.com/  
 Titta vilket vackert ljus rummet har!
 (hhihi här har vi lite tisdagstema: En söt vovve) 
 Pampigt värre, ett vardagsrum med en takhöjd på hela 7,5 meter.
Luftigt fräsch och bara så ljuvligt!
Tack Johanna och Mari för att ni gör så inspirerande och vackra reportage och tack paret Kruse!
Nu är det dags för mig att åka till universitet och få handledning på uppsatsen, see you.
KRAM Petra
Ps klockan drog iväg och jag som tänkte passa på att fråga lite mer LCHF frågor, en snabbis då:

Kryddor och tee kan man använda det i valfri mängd? ds



0 comments :

Post a Comment